Středa, 19 ledna, 2022
magazin

Tělo jako důkaz: Vypracujte si sixpack do měsíce, díky těmto třem pravidlům

Pokud chcete opravdu zapracovat na svých křivkách, nejenže do léta, ale i do Velikonoc to stíháte. Tělo snů už nemusí být pro vás jen iluzí. Stačí se držet tří pravidel.

  1. Malá změna, která přestaví celý organismus
    Sladké snídaně vás na příliš dlouhou dobu nezasytí, právě naopak. Už po hodině či dvou máte chuť na něco dalšího. Ani si nevšimnete a tímto způsobem zkonzumujete extra kalorie každý den, které se na vás při nedostatečném pohybu postupně nalepí. Vyzkoušejte malou změnu a vyměňte sladké snídaně za potraviny, které vás nasytí na delší dobu a nepřiberete z nich ani gram tuku.

Čtěte: Velký horoskop na rok 2021: Nový přítel, milenec a jedno znamení zažije svůj dosud nejlepší rok
Jde o zdravé tuky v kombinaci s bílkovinami, které dokáží udržet hladinu cukru v krvi v ideální rovnováze. K snídani sáhněte po vajíčkách se zeleninou, kozím sýru nebo po nesolených oříšcích, které můžete zkombinovat se špenátem a okurkou. Skvělou a chutnou volbou je také avokádo, losos, či ořechové máslo.

  1. Sedm – minutové cvičení, které vás dostane v průběhu měsíce do formy
    Břicho se skládá, pokud si ho funkčně a opticky rozdělíme, primárně ze tří částí: vrchní část břicha, spodní část břicha a boční břišní svaly. Občas se do rozdělení zahrnují šikmé břišní svaly. Je třeba si uvědomit, že i když se dá břicho takto rozdělit, vždy se zapojí každá část břicha při jakémkoliv cvičení. Ale s tím, že větší svalová práce, bude zaměřena na tu konkrétní partii, kterou chceme procvičit.

Ano, tušíte správně, tato proměna, bez pohybu nepůjde. Pouze v tomto případě, budete musí výmluvy odložit stranou. Stačí vám totiž 7 intenzivních minut cvičení denně a večerní chůze. A to si věru iv dnešní době, najde skutečně každý. Bez výjimky.

Takže STOP výmluvám a pojďme na sobě pracovat. Toto cvičení, vám během čtyř týdnů, dokáže zajistit sixpack na počkání.

  1. minuta: Klasický plank – Na začátek se zapřete dlaněmi o zem, zvedněte na špičky a snažte se o to, abyste měli páteř rovnou a tělo co nejvíce natažené.
  2. – 3. minuta: Plank na stranu – Přetočte se z klasického Plank na jednu stranu, zapřete o loket, nebo dlaň a nohy umístěte na sebe. Po minutě strany vyměňte.
  3. minuta: Spodní plank – Cvik vypadá podobně, jako klasický plank s tím, že tentokrát se zapřete lokty a tělo držte v jedné rovině se staženým břichem.
  4. minuta: Opačný plank – Přetočte tělo na druhou stranu, sedněte si na zem a pomalu zvedněte zadek ze země s tím, že se zvednete a zůstanete zapřen o předloktí.
  5. minuta: Plank se zdviženýma nohama – Lehněte si na záda, zvedněte nohy do 45 stupňového úhlu a ruce natáhněte do výšky. V této poloze vydržte minutu, pravidelně dýchejte a břicho po celou dobu přirozeně stahujte.
  6. minuta: Superman – Při posledním cviku si lehněte na břicho s tím, že natáhnete ruce a nohy co nejvíce do stran. Střed těla zůstává na zemi, zatímco ruce a nohy držíte zvednuté co nejvýše.
  7. Pijte zejména vodu
    Toto je alfa a omega celkového úspěchu. Všechny ostatní nápoje, totiž obsahují zbytečný cukr. A je úplně jedno, jestli pijete smoothie, nebo ovocné šťávy. Kaloricky jsou na tom totiž velmi podobně jako jídlo. Pokud budete sahat jen po vodě, zabezpečíte svému tělu nejen skvělou hydrataci, ale také to, že bude přebytečnou vodu automaticky vylučovat. Právě tím se vám pročistí pleť a zrychlí metabolismus.

Voda je skvělým pomocníkem i při hladu, vždyť ne na darmo se říká, že hlad je převlečená žízeň. Proto mějte vždy po ruce láhev s minerálkou a při každém zaškvŕkaní břicha se pořádně napijte. Tento trik vám odbourá pocit hladu a vy se budete cítit najednou plné. Toto je malý trik, který dokáže opravdu zázraky. ANO, ty na počkání.