4 nejúčinnější cviky na krásné a pevné ruce: Takto si už budete moci dovolit obléci opět tílka, či sexy šaty

Mnohé ženy trápí vrámci tvarování postavy, právě ruky. Jde o partii těla, kterou většinou neklademe do popředí, ale pokud jsou pevné a hezké, přidává to na sebevědomí.

Krásné vysportované, ale stále ženské paže jsou snem snad každé z nás. No ne nerealistickým. Se správnými cviky víte změnit nedostatky na přednosti. Věnujte rukám zvýšenou pozornost a už o pár týdnů se můžete těšit krásně vyrýsování rukám, které budete chtít hrdě ukazovat v krátkých tričkách. Pokud potřebujete zpevnit vaše zavěšené tricepsové svaly, tato sestava je pro vás jako stvořená.

  1. Jumping Jacks
    Zahřejte se právě skoky Jumping Jacks. Tento univerzální cvik je velmi populární hlavně proto, že při něm zapojujete nohy, zadek, ruce i břišní svaly. Správným provedením z něj lze vytěžit mnoho. A jak by měl tento cvik správně vypadat?

Nohy si dejte na šířku boků a stůjte rovně, ruce držte podél těla. Začněte se skokem tak, že nohy roztáhnete širší než je vycházející poloha, stále je však máte natažené a zároveň ruce natáhnete nahoru. Tělo by mělo být stále vzpřímené a ruky či nohy byste neměli krčit.

  1. Můstek se závažím
    Buďte si jistá, že tento cvik dokáže aktivovat všechny svaly vašeho těla. Lehněte si na záda, zvedněte zadek a nohy držte v 90 stupňovém úhlu. Zátěž umístěte na bedra a zvedejte zadek tak, aby vaše ramena zůstali na zemi. Chodidla mějte na podlaze a snažte se přenášet svou váhu přes paty.
  2. Procvičení bicepsu
    Postavte se pevně na zem, s nohama na šířku ramen. Ruce s činkami spusťte volně vedle těla a vytočte dlaní od sebe. V tomto cvičení je budete krčit v loktech směrem nahoru. Pokud se dostanete do této polohy, rukama vždy zatočte a vydržte tak alespoň 5 sekund. Zvedání činek v této poloze vám zajistí krásné prokrvení a zpevnění bicepsu.
  3. Angličáky
    Tento cvik je velmi náročný, ale jeden z nejefektivnějších. Spojuje v sobě kliky, dřepy a výskok. Opět se postavte rovně, nohy dejte na šířku boků. Následně proveďte malý výskok a přes dřep přejděte až do kliku. Udělejte jeden klik a opět vyskočte nahoru a tentorkát přidejte i ruce natažené nahoru. Dělejte tento cvik zpočátku pomaleji, abyste si zafixovali jednotlivé polohy. I když jejich za tu minutu uděláte jen deset, budou mít skutečně dopad na vaši figuru.